Linda!

Hejsan.!

Jag har just kommit hem från Linda ( kompis) det var ett jäkla bra tag sen jag var med henne, men kul var det :) Hon bor ju typ utanför korsberga på "landet" eller så, så hon åker skolbuss så då fick jag hänga med henne.. haha! :D Vi har varit ute,datan,flummat x] Men nu ska jag kolla lite på svenksa läxan som vi har tills på fredag och vi ska kunna stava till massa ord ;o Men tänkte öva in allt nu så jag slipper att hålla på med det dom andra dagarna eftersom att jag har rätt fullt upp på torsdagar och onsdagar!  Dagen i skolan har varit okej tycker jag, det har ju varit lika fint väder idag så idag VILLE man ju ut på rast ;)  Imorgon får jag troligen  mina kläder som ni kanske minns jag beställde från H&M?  Annars kan ni hitta dom HÄR .. men nu som sagt  resten av kvällen blir det lugnt! Men vad har ni andra gjort idag då? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0