Lightroom

Godmorgon ! 



Tisdag morgon, vaknade vid 8 först.. sen tyckte jag att det är lov och då ska man inte gå upp så tidigt x] Så jag somnade om och vaknade vid halv 10 ist ;)  Har ätit 1 knäckebröd och lite youghurt numnum! :) Dagens planer blir väll att gå ut en sväng och kanske vara med Jonna eller mOa, om jag får tag på dom! Men det får inte bli sent idag ändån. Ska upp vid kvart över 7 imorgon -.- För jag åker med bussen vid 07:47 om man ska vara petig ;) Så då behöver jag all sömn jag kan få.. för ni minns väll att jag ska åka på jujutsu "läger" och vara där hela dagen .. ska bli skojj! Tråkigt bara att inte Olliwer kommer för han är den ända som jag är med där :P  Men det ska väll gå ändån ;)            Jag såg på fokis blogg att hon använder ett program som heter Lightroom 3.. det är för att redigera bilder, jag har laddat ner det nu och det är lite krångligt ibörjan men verkar hur bra som hellst! Testa;)

Vad ska ni andra göra idag då? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0