Kaos igår!

Hej, förlåt för att jag inte la ut outfiten igår men den kommer idag.. Varför de blev som de blev igår var för att jag trodde jag skulle få lockigt hår efter jag hade duschat med flätorna! Men nej de blev ingenting med det, så jag fick göra någon frisyr som jag hittade i Julia tidningen? XD Och jag hade knappt 15 min på mig, men de gick väll.. så jag kom tillomed försent till samlingen, för vi samlades ju 1 timme innan discot började. Men aa ni får se hur outfiten såg ut senare! Men allt gick väll bra igår, jag uppträdde ju och jag hade ju lurat emma hela tiden att jag inte skulle uppträda. Så de var kul att se hennes min ;) Men idag blir de bara lungt(stavning) är väldigt trött efter allt igår! ;)

MEN SENARE BLIR DE OUTFITEN SOM JAG EGENTLIGEN SKULLE VISA IGÅR :(  /Naila;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0