Kan inte sova? o;

hej igen, jag ligger här med datan och kan inte sova.. men jag håller på att fixa med en jättefin design, som inte alls är så komplicerad. Problemet är att jag får inte låta för mkt för jag ligger här nere i soffan och mamma och lllebrossan ligger och sover i rummet bredvid. Asså nästan i samma rum för de är inte en dörr igenom ;)

Men aja, jag sa ju det innann för några dar sen att om jag hittade en bättre design så skulle jag ju ha den. Men de är ju kul och byta då och då. Men jag vet att det har blivit rätt ofta, men jag är sån! Jag måste bli böjd ;) Haha.. aja nu blir det att göra klart me designen då ( förhoppningsvis) Sedan ska jag försöka sova igen btw, om ni vill se den nya designen så kan ni trycka F5 ifall den inte skulle komma fram, men jag är inte klar än utan fixar ju klart resten imorgon! AJA .. goodnight angels<3 / Naila;*



Kommentarer
Postat av: annonym

cool bild ni är ju så sexiga så det är inte riktigt klokt

2011-04-09 @ 09:40:51
Postat av: Nathalie

ehm.. okej? xd

2011-04-09 @ 09:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0