ikn!

Okej, jag vet att bloggen inte är så rolig att läsa just nu.. men eftersom att jag har/haft så mycket att göra nu så har jag knappt hunnit med bloggen. Men jag försöker ju så mycket och gått jag kan. Men idag har jag sålt majblommor i 2 timmar och fick i hop 250:- än sålänge, så det är ju en bra början tycker jag? :)

Så jag har inte kunnat vara på bloggen förräns nu idag! Men jag har ju sagt att jag har haft fullt på mitt schema nästan hela veckan så jag har ju knappt hunnit med, men idag blir det inte så mycket heller. Men mer än 1 inlägg för jag ska ju försöka fixa min outfit idag vid 9 tiden när jag är hemma igen! För jag ska ju snart in t stan och träna, sen till cafe shalom.. och sen är jag hemma vid 9 igen. Men alla läsare bara försvinner iväg.. haha. Men jag ska nog fixa tillbaka dom ;) Men hoppas det inte har varit ALLT för rörigt? :O Har ju iaf försökt även att jag har haft det lite "stressigt" denna veckan o lite förra med xd Okej men nu ska jag äta som jag brukar göra vid denna tiden. Sen ska jag börja byta om och sen ska jag visa er ikväll en teckning jag har målat som jag ska ge till mina tränare idag
(jujutsu) Rätt nöjd med den faktiskt :)  Okej ska inte babbla på som jag brukar göra nu, ha de bra fiingar! ^^ / Naila;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0