Hemma! :)

Helloj!


Jag kom hem från cornelia (kompis) för ca:20 min sen. Vi har haft de jätteroligt idag. vi började med att gå en runda till Willys för att köpa "Brejk" som är godis då xd Sen kom de olika snubbar och var lite wierdiga om man säger så. Ne men de var en gubbe som sa " Hejhejhejhejhej " Och så vinkade han samtidigt. Vi sa hej och skrattade samtidigt XD Sen vid Lindex så kom det en snubbe som hade öl i en påse och sa " Man ska inte ragga killar nu på ljusa dan, de gör man ju på kvällen" Vi ba: Hah, okej? xd  Sen blev vi jagade av fiskmåsar vid ÖB?  haha :) Men aa de har varit en bra dag iaf :)  Jag kan ju söga redan nu att det inte blir någon sminkvideo IDAG, men det kanskje kommer bilder på min sminkning idag.. och något annat! Men jag visste ju som sagt inte om jag skulle göra något idag, men nu blev det ju så ;) Men imorgon blir det lungt mer än att spela fotboll tidigt på morgonen typ ;) 

Okej, ses senare! :D / Naila;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0