Gött!

Sitter ute på studsmattan och väntar på att det ska bli lite mörkare så att alla stjärnorna kommer fram, så vackert och skönt att kolla rakt upp med lugn musik och bara kolla på stjärnorna helt för sig själv? Ni som inte har testat, gör de! Man kan bara lixom bara glömma allt stress,bekymmer typ :P Och vart man än kollar på himlen så finns det stjärnor! ^^

Aja.. eftersom att det blev rätt sent med bloggen idag så kommer jag ju inte kunna göra så mycket mer idag me bloggen. Men imorgon ska jag ju träna och det blir mer blogg imorgon det kan jag lova redan NU ;)  Haha.. men nu hade jag tänkt och visa ett par skor som jag KAAANSKE ska köpa och ha i sommar, och kanske på skolavslutningen ;)




H&M 299:-  (SNYGGA?)   .. fanns andra skor också som jag gillar lika mycket som domma typ! ;D 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0