Godmorgon! ♥

Ni kanske undrar varför jag bloggar nu under skoltid? Idag blev det ingen skola för min del. Jag är inte sjuk eller så.. utan väckarklockan ringde, jag vaknade men sen somnade jag om! Sen när jag vaknade igen var klockan 10:00.. oopps! ;) Så då är de ju onödigt att gå till skolan när det ändå tar 20 min att gå dit, sen slutar vi vid klockan 2 igen XD Men som jag sa igår, vi skulle ändå inte göra något speciellt idag. Snart kommer jag bjuda på mitt första videoinlägg, får se hur det kommer gå! Jag är ju inte precis en bra "pratare" när det gäller sånt. Och speciellt inte när det är morgon.. men jag har ätit och så så jag tror min röst ska fungera hyfsat iallfall! :)  
Men vad videoinlägget kommer handla om får ni se då :D Vill ju inte säga allt för mycket.. Så vi ses snart ♥ / Naila;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0