Glad Påsk!

Heei .


Först vill jag berätta en liten rolig grej som hände idag när jag vaknade, eller ja.. jag märkte en sak. Jo det var såhär att igår när jag skulle lägga mig så kunde jag  inte sova för min klocka låter så högt så då tog jag ut batteriet och då var klockan halv 12. Sen idag när jag vaknade så undrade jag var klockan var för jag skulle ju ställa tillbaka klockan igen ( på den som lät så hög) Men nej det behövdes inte för när jag vaknade så var klockan precis halv 12 så jag har sovit i "exakt" 12 timmar, lite fränt erkänn? XD       aja .. nu över till dagen :) 

Först ska jag ju säga Glad Påsk på er alla! :D En del kanske redan har firat lite igår eller något men vi "firar" allt idag genom att äta påskbord och leta efetr påsk ägg, vi har jättestora påskägg med massa godis för det var jag som "sorterade" min och brorsans ägg.. haha ;)Så det är ju därför jag vet.  Men det kommer bli lugnt annars idag skulle jag tro, min farfar är här idag också och ska fira med oss. Men det kommer som sagt komma lite bilder från dagen idag :) 

Vad ska ni andra göra på påskafton? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0