Glaaad cheey :D

Hej, kom hem från skolan för 10 min sen ungefär, och jag sa ju att jag skulle rusa till brevlådan och det gjorde jag men de var ingen post där i huvudtaget, så då frågade jag mamma om sakerna hade kommit och då sa hon kolla uppe på ditt rum. Jag sprang upp som en struts! Och det första jag såg var att Kims rum var städat och alla saker var borta. För ni minns kanske att det var massa möbler och skit i hans rum i den videon när jag visar huset!? Sen när jag kom in i mitt rum var musiken på, discolampan på och allt var städat och snyggt ( ni får se en liten snabb video sen )      Och på skrivbordet låg mina saker.. wiho^^  Så idag tror jag det blir en sminkvideo med mina nya saker :) Och det kommer bilder på det med.. Men nu måste jag äta och sen kolla på Top Model, ses sen sweeties ♥/ Naila;*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0