...

Hello sweettiieess ;) 



Aaa, jag vet att jag inte har varit på bloggen idag,  men jag spelade ju som sagt match och det blev 4-1 till dom :( Men det var ju ändå bara en träningsmatch så inte så allvarigt. Men sen så kom jag hem vid typ 2 ! Och jag var ute me lillebrossan och åkte ner till kiosken och käkade glass, för vi hade 17-20 grader här o; Så då passaade jag på att vara ute!  Man känner att våren är här asså. Sen vid kiosken så träffade jag Moa (KOMPIS)  vid kiosken och då satt vi och snackade, sen så hängde hon med mig hem och vi var o hoppade på studsmattan och vi lyssnade på musik samtidigt, sedan gick vi upp i skogen som är bakom vårt hus.. och då spionerade vi på vår granne.. HAHA skitkul faktiskt! Men nu har hon gått hem och jag har nu tid att blogga. Men efter jag har ätit och bloggat lite så ska jag och lillemannen u och hoppa studsmatta innan det blir för kallt och för sent ;)  

Ciao sålänge / Naila;*


Jag,Moa&Fanny bjuder på bilden ( moa är hon som STÅR jämte mig med brunt hår.. hah ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0