dröm sött!

Hejsan, detta blir nog mitt sista inlägg för idag, men dessto mer inehåll blir det ;) Först ska jag visa er 1 video som min storebrorsa visade mig, helt sjuk men as kul x] TRYCK HÄR så kommer ni till videon. Aja, jag har tagit det lugnt idag på påskafton, har suttit lite  vid datan och hjälpt ett par tjejer med sin blogg.. dom har den bloggen  tillsammans men är inte redigt klar än. Annars har jag inte gjort så mycket, är rätt trött idag konstigt nog? Vaknade ju ändå halv 12 som jag tycker är rätt sent på dagen eftersom att jag inte la mig så sent igår som ni redan vet x] Nu kommer lite bilder från dagen och en bild på min bror och oliwer, haha :)

Jag idag också (:  Om ni kollar noga på tröjan så kanske ni ser att det är svarta prickar på ;) Och den är gul.. lite påskaktigt? :P

Haha, rätt dålig bild.. men aja ;)

Kommentarer
Postat av: mikaela

fin blogg, kolla gärna min också och kommentera :D

2011-04-24 @ 00:30:54
URL: http://mikawela.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tack, :)



fin blogg du har med :D

2011-04-24 @ 00:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0