bilder kommer imon!

Kom hem från majbrasan vid 10 tiden, träffade roligt folk och på vägen hem så skulle jag ta sällskap hem med emma,jennifer,wilma och adrian.. på vägen så såg vi någon full gubbe som ramlade i 2 trädgårdar och han var as läskig o; Men samtiigt väldigt rolig fast att man inte ska säga så till dom som är fulla men aja ;)  Jag har kollat på hockeyn nu också Sverige-Norge.. haha jag har nog aldrig sätt att norge har spelat hockey och nu i VM  vann DOM mot Svergie, heeelt sjukt!  Och bilderna från majbrasan,kläderna och det kommer imorgon på bloggen för nu ska jag sova för ska upp hyfsad tidigt för måste snacka med Oliwer om det är helt bestämt att han kommer imorgon och isåfall vilken tid, men vi hörs imorgon sötisar ^^ Godnatt!  / Naila;*

Bild från min och jonnas fotodag ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0