Bättre lycka nästa gång!

Hejhej, nu är man hemma från fotbollsmatchen, resultatet blev 1-2 ;/  Men vi kämpade så gått vi kunde och det var ju inte så illa resultat heller? Jag har käkat lite nu innan jag satte mig vid datan ;) Kommer nog sitta här ett litet tag till. Både för jag inte har nånting att göra och att jag har inte hunnit kolla min facebook,twitter och sådär ;) Och ni kanske har märkt att jag skriver "/Naila;*" i varje inlägg? Men nu har jag bestämt att det kanske inte blir i varje inlägg längre, börjar bli lite uttjatat, ni fattar nog var jag menar ..  xd

Vad har ni andra gjort idag då? :)

Kommentarer
Postat av: felicia

Vinnarna av veckans blogg har nu utsetts! Gå gärna in och kolla om det var du! Om det inte blev du så får du en ny chans nästa vecka!



Kram!

http://feliciaofsweden.blogg.se/

2011-04-17 @ 21:03:13
URL: http://feliciaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0