Asså shit o;)

Hejhej, behöver jag förklara en massa om varför jag inte har varit aktiv med bloggen idag? :o 

Okej kan förklara så kort jag kan.  Jag slutade skolan vid 12:50.. gick hem ,åt,pckade övade lite o sdå till musikalen som vi spelade upp idag ( gick as bra! ) Sen närjag åkte dit vid ca 3 tiden så hade vi ett sista genrep och en del var nervösa men när väl föreställningen började så var alla jättetaggade! Och vår ressigör som har gjort hela grejen,manuset o allt sådan.. hon är helt klart bäst! :D Det var rätt mycket publik tycker jag! O; Och vi fick väldigt mycket applåder mellan scenerna och efetr heeela var slut! Och vetlanda posten var där och aadet var en lyckad kväll kan jag ju säga med enklare ord. Sen var Lisa sågulig så vi fick en söt röd ros av henne :') Haha.. men aa jag har då inte hunnit vara aktiv idag med bloggen för jag var hemma här vid halv 10 för jag var och kollade "Läget" på fritidsgården och var där i knappt 1 timma. Imorgon blir det träning  i stan .. men kommer hinna med med bloggen också, men i helgen kommer det bli mer med bloggen för vad jag vet nu så blir det bara lungt för mig. Har haft så mycket dennaveckan och aa det är ju lov med ;) Så det blir väll mer på lovet också om jag inte har något för mig då ;) Okej hoppas alla har haft en kanonbra dag idag? goodnight angeles! ♥ / Naila;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0