aj,aj,aj x 3

Hej, jag ångrar att jag gick på fotbollen idag.. vi körde att dom skulle skjuta på mig i målet, och såklart så fick jag en stenhård boll på fingertopparna och fick typ ett stukat finger! Kan typ inte äta,skriva och det värker. Snacka om dagens otur. Tur att jag bara skriver med pekfingrarna,tummen på data, haha ;)  Men eftersom att jag har så ont och att jag har mitt nattlinne på mig nu, och att jag har ju tränat och jag tar ju inte på mig mina "vardags" kläder sen igen, xd Sen så har jag ju duschat med.. men imorgon ska jag försöka! Jag kan ju säga att jag hade hängsleklänning idag elr va de heter .. haha ;)  Och imorgon blir det inte heller så mycket blogg, för jag har rätt mycket nu som ni kanske märker! Jag ska ha genrep på en teater imorgon, jag har inte nämnt det men jag skulle egentligen inte vara med så jag ville inte säga något innan jag visste! Men nu ska jag vara med och det är lejonkungsteater/musikal.  Men outfit,smink ska jag förska fixa imorgon. Men nu måste jag dra ciao angeles^^ / Naila;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0