3-0

Hello.

Nu är jag hemma från fotbollen, eller egentligen har jag varit hemma i någon timma men har varit ute hela dagen eftersom att det har varit lika varmt idag.. men jag gick in nyss för det började regna -.- Men om matchen så kan jag säga att det gick bra vi vann med 3-0 och vi spelade mot Tranås ;) Första seriematchen också :D Idag blir det lungt, ska sitta vid datan mest ikväll och kolla runt lite på nätet! Och cama med oliwer ;D Ringde Jonna innan också och frågade när vi kunde va? Eftersom att hon har varit så upptagen! Men nu har vi bestämt att det blir på måndag vår sista lediga dag.. bättre "sent" än aldrig ;)  Men nu ska jag stoppa inlägget här, så ses vi litre senare ^^ / Naila;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0